Enormt nice!

Godeftermiddag alla bjässar därute, hoppas ni har det bäst! Igår blev den fjärde träningsdagen avklarad, med ett mycket behagligt benpass. Måste erkänna att jag aldrig haft sånt tryck i benen som igår, det var som att jag hade sprängladdningar i mina nedre lemmar, enormt nice!
Det blev följande övningar:

Benpress
3x10 200kg

Leg extensions
3x9 100kg

Adductor, insida lår
3x12 70kg

Stånde vadpress
3x12 70kg

Därefter blev det upphopp, tre set med maximalt antal repetitioner. Kort men enormt givande pass. Eftersom jag är på så gott humör bjuder jag på en bild av årgång 2008, ha en underbar dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Andrea B

Ja den är bra =). Var inte denmed på Allsång på skansen ;)

2009-08-07 @ 17:02:58
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0