Bänkpress-olycka!

Yo alla grabbar och guzzar! Nu är jag inne på andra veckan av träningsprogrammet, det har hittils varit en enormt lärorik vecka. Jag börjar verkligen inse hur viktigt det är med sömn, mat och inte minst planering! Inför gårdagens bröst/triceps-pass hade jag sovit enbart tre timmar, ätit katastrofalt och som körsbäret på toppen så hade jag ingen som helst plan för hur jag skulle gå tillväga under passet, ändå förväntade jag mig att jag skulle kunna prestera maximalt. Detta resulterade i att jag nästan tappade skivstången i mitt stackars nylle när jag pumpade bänkpress, snacka om att lära sig den hårda vägen. Nåväl, jag tacksam som tusan för att jag lärt mig den läxan såpass tidigt, annars hade det kunnat gå som för killen i klippet nedan. Lägg det på minnet allihopa, vill ni bli biffar så måste ni äta ordentligt, sova tillräckligt och träna sunt!


Kommentarer
Postat av: Antonia

Så nu har jag kollat in det här :P

Verkar va en bra blogg iaf :)

Vi ses på jobbet imorgon kram

2009-08-13 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0